085-833 2040

Interim Administrateur (projecten) – Westen van het Land

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, binnen het Gemeentelijk Domein, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Administrateur (projecten). De opdracht heeft naar verwachting een duur van 3 maanden met een gevraagde inzet van 32 uur per week. De opdracht kan maximaal 2 x verlengd worden met 6 maanden. Start van de opdracht is medio juli.

Organisatie

Cluster Administratie

Het cluster Administratie beheert de diverse administraties als grootboek, crediteuren, debiteuren, projecten en salaris. Deze administraties voldoen aan de daartoe van toepassing zijnde wet- en regelgeving. De interim-functie ontstaat door de implementatie van een nieuw financieel systeem, waar eigen medewerkers volledig op ingezet worden. Het implementatietraject valt buiten de scope van deze interim-functie.

Functie

De Interim Administrateur voert de volgende werkzaamheden uit:

  • Het doen van periodieke boekingen in de grootboekadministratie. Denk aan vooruitbetaalde kosten, nog te betalen kosten, salarissen, afschrijving, doorbelastingen, omzetcorrectie etc.
  • Het aanmaken van projecten, beoordelen urencorrecties, tarief koppelen aan medewerkers, facturen opstellen, etc.
  • Het uitvoeren van de afsluiting van de projectenadministratie en ondersteunen bij het afsluiten van de grootboekadministratie. Het maandelijks opstellen van de diverse specificaties van het grootboek.

Functie-eisen

  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de financiële administratie en in het bijzonder een projectenadministratie.
  • Zelfstandig en secuur werken.
  • Ervaring met het werken in een of meerdere financiële systemen.
  • Beheersing van Excel op gevorderd niveau (draaitabellen, macro’s) is een must.
  • Kennis van het pakket Oracle EBS is een pré.
  • Werkervaring bij een overheidsorganisatie is een pré.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw –op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.