Interim Business Analist – Randstad

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, actief in de uitzendbranche, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Business Analist. De opdracht start op korte termijn, vraagt een full-time inzet en heeft een looptijd van tenminste 6 maanden.

Organisatie

Onze opdrachtgever beweegt van een traditioneel uitzendbureau naar een gids voor kandidaten en opdrachtgevers in de arbeidsmarkt van de toekomst. Momenteel wordt een nieuwe strategie geïmplementeerd, de merkbelofte uitgerold en deze wordt steeds meer bekendheid gegeven. Om dat te bereiken worden veel processen opnieuw ingericht en automatiseringskeuzes gemaakt. Onderdeel van de nieuwe strategie is de implementatie van een nieuw ATS (Applicant Tracking System).

Functie

Je kent jouw stakeholders en wordt als waardevolle gesprekspartner ervaren, of het nou bij de vestigingen is of de directeur. Je bent een zeer belangrijke schakel tussen verschillende stakeholders, vestigingen, recruitmentafdeling, de projectleider, architecten en scrumteams.

In jouw rol ben je bekend met het ophalen van wensen en eisen en je laat je niet van de wijs brengen in een complexe digitale en bewegelijke omgeving met harde deadlines. Je bent in staat de huidige processen en mogelijke verbeteringen in kaart te brengen.

Als specialist heb je ervaring met ATS-oplossingen en begrijp je de invloed op de recruitmentprocessen en de uiteindelijke ICT-oplossing en andersom. Je bent in staat je kennis en expertise in te zetten voor de implementatie van de gekozen oplossing.

  • Je haalt functionele en non-functionele wensen en eisen op die de input voor het projectteam zullen zijn.
  • Je brengt de huidige situatie van de processen in kaart en bent in staat om vanuit een LEAN-invalshoek verbeteringen te identificeren.
  • Je hebt oog voor de wisselwerking tussen beleid, proces en IT en adviseert over de afwegingen hiertussen zonder focus op de projectdoelstellingen te verliezen.
  • Je identificeert datastromen en ondersteunt migraties met de daarbij behorende analyses.
  • Je helpt proactief in deze verandering en gebruikt je kennis en expertise om andere hierin mee te nemen.

Functie-eisen

  • HBO (+) werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het digitaliseren van HRM-processen.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met agile werken.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met externe ATS-leveranciers.
  • Minimaal 4 jaar ervaring met requirements-engineering in de afgelopen 5 jaar.
  • Minimaal 4 jaar ervaring met het modeleren van processen in de afgelopen 5 jaar .
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het optimaliseren van processen met behulp van de LEAN-methodiek in de afgelopen 5 jaar.
  • Bij voorkeur ervaring in mid-size bedrijven en dus geen corporate tijger. De ondernemende omgeving moet bij je passen.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review