Interim ITIL Servicemanager – Zuiden van het land

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, actief in de infra, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Servicemanager. De opdracht start per direct, heeft een looptijd van 3-6 maanden en vraagt een inzet van minimaal 4 dagen in de week.

Organisatie

De organisatie is gericht op het beheren en bouwen van infrastructuren.

Functie

Als Interim Service Manager ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten omtrent onze dienstverlening. Daarom bewaak jij en (waar mogelijk) verbeter jij onze dienstverlening. Om dit te realiseren plan je periodieke evaluatiegesprekken met de klant en leg je deze vast in een Service Management verslag.

In deze gesprekken neem je de prestaties en gemaakte afspraken met de klant door en actualiseer je deze. Het klantonderhoud is dus jouw kerntaak waarbij je de klanttevredenheid behoudt en optimaliseert. Ook signaleer en genereer je tijdig nieuwe projecten bij bestaande klanten om aan te tonen dat wij net dat stapje extra doen.

Concreet:

  • Je bewaakt en volgt de afspraken met de klant op;
  • je evalueert de dienstverlening bij jouw klanten onder andere aan de hand van de Service Level Rapportage en je zet actiepunten uit;
  • je geeft gedegen advies aan klanten omtrent hun vraagstukken/behoeftes;
  • je begeleidt grote wijzigingen door actief betrokken te zijn bij projectbesprekingen van de klant;
  • en je past je contractafspraken aan in overleg met de klant en je valideert de facturen.

Functie-eisen

Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een business-to-business omgeving. Je hebt een passie voor IT en weet heel goed uit te leggen wat ITIL inhoudt. Wanneer jij een gesprek met klanten voert, neem je initiatief en stuur je het gesprek. Kenmerken die jou omschrijven zijn klantgericht, innovatief, flexibel, efficiƫnt en resultaatgericht.

Daarnaast heb je:

  • minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • kennis van IT service management processen als ITIL;
  • kennis van risicomanagement;
  • ervaring met kwaliteitsmanagement- en servicemanagementprocessen;
  • een commerciĆ«le, communicatieve en analytische houding;
  • en ben je resultaatgericht en een bruggenbouwer.

Ben jij de servicemanager die het dagelijkse aanspreekpunt is voor het functioneren en verbeteren van onze diensten?

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review