Interim Medior Business Controller – Randstad

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, een OV instelling, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Medior Business Controller. De opdracht start op korte termijn, vraagt een full-time inzet en heeft een looptijd van tenminste 3 maanden.

Functie

Als Interim Medior Business Controller ben je (mede)verantwoordelijk voor de planning- en control cyclus, business controlling en projectcontrolling. Deze brede verantwoordelijkheid, brengt een uitdagend takenpakket met zich mee:

  • Beoordelen van investeringsvoorstellen van verschillende projectleiders.
  • Monitoren en bespreken van de voortgang van de projecten met verschillende projectleiders.
  • Controleren en analyseren van de maand- en kwartaalafsluitingen en deze zelf uitvoeren voor o.a. de verplichtingen en voorzieningen.
  • Samenstellen van periodieke rapportages voor het management, de directie en externe partijen.
  • Opstellen van het budget en meerjarenplan (o.a. samenstellen van de investeringenlijst).
  • Verder ontwikkelen van modellen (o.a. afschrijvingslasten, projectcontrolling en onderhoud vastgoed) en het verbeteren van het gebruik van informatiesystemen.
  • Gevraagd en (vooral ook) ongevraagd advies uitbrengen.

Functie eisen

  • Jij bent gedreven en leergierig. Dit merken jouw collega’s doordat je continu vragen stelt en enthousiasme uitstraalt. Je wacht niet af en bereikt je doelen door daar proactief aan te werken. Je doorziet waar het beter kan en je draagt daarvoor oplossingen aan.
  • Jij bent gewend om zaken naar je toe te trekken. Je komt binnen een organisatie terecht die 24 uur per dag doorgaat en waarbij je bedje niet is gespreid. Dit biedt veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief.
  • Jij bent gericht op samenwerken. Jij neemt je collega’s mee in het proces en je zoekt ze regelmatig persoonlijk op om zaken te bespreken.
  • Jij voelt je helemaal op je plek binnen een organisatie, waarbij de cultuur informeel en de communicatie open en direct is. Een bedrijf waar er stevig wordt gewerkt aan het maken van een professionaliseringsslag en daar lever jij graag je bijdrage aan.

Om deze opdracht succesvol te vervullen is het belangrijk dat je een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau hebt (financieel of bedrijfseconomisch).

Ervaring binnen een onderhouds-, logistieke of technische omgeving is een pré.

Ruime ervaring met ERP systemen (bij voorkeur SAP), Excel en idealiter BI tools.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw –op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

print