085-833 2040

Interim PMO professional SSC – Randstad

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, onderdeel van een Ministerie, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim PMO professional SSC. De opdracht start op korte termijn, vraagt een inzet van 36 uur per week en loopt in ieder geval tot eind 2019. Er is sprake van een optie op verlenging.

Functie

Bij het Shared Service Center (SSC) bestaat bij het hoofd van de afdeling Financiën & Rapportage (F&R) de behoefte aan ondersteuning inzake zijn werkzaamheden aangaande de aanstaande bundeling van de financiële administraties.

Dit loopt uiteen van het voorbereiden van meetings en presentaties tot aan het uitvoeren van werkzaamheden als secretaris in het MT Financieel Dienstencentrum, transitieoverleg en de stuurgroep.

Je komt in deze rol in aanraking met allerlei aspecten en facetten die zich aandienen binnen de organisatie gedurende het proces naar de nieuwe organisatie. Een helikopterview, nieuwsgierige houding en een stukje organisatie sensitiviteit komen hier goed bij van pas.

Verder neem je deel aan diverse projecten met betrekking tot de bundeling. Je fungeert als aanspreekpunt voor diverse vraagstukken, welke van tijd tot tijd spelen binnen de organisatie. Voorbeelden van projecten waar je momenteel een rol in zal krijgen zijn: het opstellen van de jaarbegroting binnen F&R, en het monitoren hiervan, in nauwe samenwerking met de teamleiders. Deelname in het Communicatie- en Veranderplan richting de nieuwe organisatie in 2020.

Naast de vaste werkzaamheden geef je gevraagd en ongevraagd advies over hetgeen je constateert. Belangrijk in je rol is een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit. Verder ben je analytisch van aard en werk je doelgericht en accuraat. Werkervaring is niet vereist, wel een leergierige en nieuwsgierige houding. Binnen de organisatie zijn momenteel veel ontwikkelingen gaande en er is in jouw rol alle ruimte om aanvullende kennis op te doen en dingen op te pakken.

Functie eisen

  • Zelfstandig, analytisch en initiatiefrijk.
  • Multi-inzetbaar op verschillende projecten en werkzaamheden.
  • Interesse en nieuwsgierigheid naar diverse veranderprojecten en -processen.
  • Flexibele en resultaatgerichte mindset.
  • Afgeronde HBO opleiding
  • Goede kennis van MS-Office met name Excel.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw –op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.