085-833 2040

Interim Proces coördinator kwaliteit P2P – Randstad

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, het SSC van een Ministerie, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Proces coördinator kwaliteit P2P. De opdracht start op korte termijn en loopt in ieder geval tot eind 2019. Er geldt een optie op verlenging. De gevraagde inzet is full-time, 36 uur per week.

Organisatie

Bij het Shared Service Center zijn wij continu op zoek naar verbetering en geloven in vernieuwing. We werken met oog voor kwaliteit, ontwikkeling en talent. Voor de kolom Financiën & Rapportage team Purchase to Pay zoeken wij een Interim Proces coördinator kwaliteit P2P.

Wil jij graag bijdragen aan het verhogen van de ‘First time Right’ van het proces Purchase to Pay? Help jij graag jouw collega’s met het verbeteren van de kwaliteit van hun werk? Wil jij bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van het proces Purchase to Pay? Dan zoeken we jou!

Functie

Jouw opdracht is het opzetten van een kwaliteitsmanagementsysteem en het bereiken van een ‘first time right’ op medewerker en uiteindelijk proces niveau binnen het Purchase to Pay proces. Jij monitort en brengt de kwaliteit in kaart van jouw collega’s en de afdeling door middel van steekproeven en rechtmatigheid toetsen. Daarnaast beschik je over uitstekende coaching vaardigheden en ben je in staat jouw collega’s naar een hoger niveau te tillen op het gebied van kwaliteit. Oracle kent geen geheimen voor jou en je hebt specialistische kennis op zowel het gebied van operationele inkoop als op crediteuren. Daarnaast speel je een belangrijke rol in het optimaliseren en beheren van de kennisbank.

Functie-eisen

  • Afgeronde (financieel) economisch HBO studie en minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van crediteuren en inkoop.
  • Affiniteit met IT en ontwikkelingen m.b.t. financiële administraties.
  • Diepgaande kennis van en ervaring met Oracle en MS-Office (Excel & Acces) is een vereiste.
  • Eigenschappen: helicopterview, doorzetter, leergierig, enthousiast en ondernemend.
  • Competenties: analytisch vermogen, plannen en organiseren, voortgangscontrole, samenwerken, resultaatgericht, proactief, coaching vaardigheden & communicatief en sociaal vaardig.
  • Je hebt ervaring met lean procesmanagement en projectmatig werken.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.