085-833 2040

Interim Senior Medewerker P2P – Drenthe

Introductie

Een van onze opdrachtgevers, onderdeel van een Ministerie, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Senior Medewerker P2P. De opdracht start binnen 2 weken, heeft een looptijd van in ieder geval 6 maanden en vraagt een inzet van 36 uur per week. 4×9 is mogelijk.

Organisatie

Bij het Shared Service Center van onze opdrachtgever is men continu op zoek naar verbetering en gelooft men in vernieuwing. Werken met oog voor kwaliteit, ontwikkeling en talent. Voor de afdeling P2P zoeken wij een Interim Senior Medewerker P2P.

Word jij enthousiast van ontwikkelingen zoals e-facturatie & robotisering? Wil jij ook dat cijfers en informatie ‘kloppen’? Stop jij niet totdat je de onderste steen boven hebt? Dan zoeken we jou!

Functie


Als senior medewerker P2P (Purchase to Pay) heb je een voortrekkersrol voor de crediteurenwerkzaamheden binnen P2P. Samen met je collega’s behandel je dagelijks alle
binnenkomende facturen en ken je het administratieve proces van A tot Z. Je zult op verschillende fases binnen het crediteurenproces ingezet worden, geen factuur is voor jou complex! Naast het dagelijks verwerken fungeer jij als senior ook als vraagbaak voor jouw collega’s en draagt verantwoordelijkheid af richting de teamleider. Verder los je complexe vraagstukken op, vervult de rol van mentor en zet jouw collega’s in hun kracht. Het stimuleren van de samenwerking en communicatie tussen afdelingen is voor jou geen probleem. Je signaleert en lost knelpunten pro-actief op.

Verder speel je als senior een belangrijke rol bij het optimaliseren van processen, je draagt ideeën aan ter verbetering en voert deze zo veel mogelijk zelf uit. Je speelt een belangrijke rol in de maand- en jaarafsluitingen en je verbetert samen met jouw collega’s de kwaliteit van de dienstverlening. Ook neem je deel aan projecten op specifieke financiële vak- en kennisgebieden.

Functie-eisen


• Afgeronde Bedrijfseconomische HBO studie (0- 2 jaar werkervaring) OF afgeronde financieel/administratieve MBO opleiding (niveau 4) gecombineerd met minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• Affiniteit met IT en ontwikkelingen m.b.t. financiële administraties;
• Uitgebreide kennis van- en ervaring met Oracle is een pre;
• Uitgebreide kennis van- en ervaring met MS-Office (Excel, Acces) is een vereiste;
• Pro-actief, doorzetter, leergierig, enthousiast en nauwkeurig;
• Resultaatgericht en nauwkeurig werken, analytisch vermogen, samenwerken, probleemoplossend vermogen, goed kunnen netwerken en sociaal vaardig.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature toegespitst- CV, uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, 085 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.


Google Review