nl
nl

Interim Adviseur HRM – Nijmegen

Interim

Adviseur HRM

Een van onze opdrachtgevers, Omgevingsdienst Regio Nijmegen, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Senior HRM Adviseur. De opdracht start begin juli en vraagt een inzet van gemiddeld 16-28 uur per week. Er geldt een optie op verlenging.

  • Nederland - Gelderland
  • Overheidsinstellingen - Omgevingsdienst
  • 28 uur per week
  • Vacature-ID:1407

Organisatie

Functie

De ODRN is één van Gelderse omgevingsdiensten en levert hoogwaardige kennis en expertise op het gebied van vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Daarbij gaat het onder andere om taken op het gebied van milieu, bouwen, geluid, bodem en water.Zie jij het als een uitdaging om, samen met het team HR (twee HR adviseurs en een HR medewerker), een samenhangend en uitvoerbaar Personeelsbeleid op te zetten?Ben jij die stevige adviseur die de organisatie, door ruime ervaring, analytisch vermogen en kennis van arbeidsrecht, kan helpen ? En vind je het een uitdaging om de organisatie te helpen om HR beter te organiseren en te positioneren in de nieuwe afdeling bedrijfsvoering?Duurzame inzetbaarheid, permanente educatie, strategische personeelsplanning en arbobeleid zijn daarbij de dominante thema’s.Verantwoordelijkheden

  • Je adviseert en ondersteunt directie en het management bij de uitvoering van het HR-beleid en de HRM-instrumenten.
  • Je bent gesprekspartner van het management op het gebied van personele, organisatorische en formatie vraagstukken.
  • Je bent betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van organisatie brede plannen en geeft hierbij adviezen over de HR-vraagstukken.
  • Je bent de projectleider bij HR-projecten en/of levert hier een bijdrage aan.
  • Je verzorgt proces- en voortgangsbewaking op het brede terrein van P&O conform procedures, richtlijnen en regelgeving; het signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen.
  • Je stelt rapportages, notities en correspondentie op.
  • Je signaleert trends en ontwikkelingen op het gebied van P&O zowel vanuit de cao SGO, wet- en regelgeving en maatschappelijke ontwikkelingen.
  • Je vertaalt deze (mede) naar P&O-beleid en ontwikkelt en implementeert de HRM-instrumenten.

Functie-eisen

  • 5 jaar relevante werkervaring.
  • Relevante HBO opleiding.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het adviseren en ondersteunen van directie en het management bij de uitvoering van het P&O-beleid en de HRM-instrumenten.
  • Relevante werkervaring in een vergelijkbare omgeving.
  • Je beschikt aantoonbaar over ervaring met een planmatige aanpak ziekteverzuimreductie en begeleiding van individuele ziekteverzuimtrajecten (Wet verbetering poortwachter).
  • Bij voorkeur heb je de opleiding Regie op verzuim.
  • Kennis van het arbeidsrecht, sociale zekerheid en cao recht.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.


Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.


Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Alle overige opdrachten staan hier

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.