nl
nl

Interim Financieel Adviseur Project administratie – Lelystad

Interim Financieel

Adviseur Project administratie

Een van onze opdrachtgevers, Provincie Flevoland, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Financieel Adviseur Projectadministratie. Deze opdracht vraagt een inzet van 24 uur per week, heeft een looptijd van tenminste 12 maanden en start uiterlijk 1 maart.

  • Nederland - Flevoland
  • Overheidsinstellingen - Provincies
  • 24 uur per week
  • Vacature-ID:1295

Organisatie

Doel van de realisatie van het project N307 Roggebot-Kampen is verbetering van de doorstroming van de N307 vanaf Dronten richting Kampen en vice versa. Een betere verbinding tussen Alkmaar en Kampen/Zwolle wordt gezien als een manier om bij te dragen aan versterking van de economie in de wijde regio. Daarnaast draagt het project, via de sloop van de bestaande brug en sluis, bij aan de doelstellingen van het Rijksprogramma IJsseldelta. Dit programma is met name gericht op betere bescherming van de regio Kampen tegen hoog water.

Functie

Voor project N307 Roggebot-Kampen wordt voor het opdrachtgeversteam een Financieel Adviseur Projectadministratie gevraagd. Je krijgt deze rol als in het team projectbeheersing, maar werkt voor alle IPM disciplines. De primaire aansturing en samenwerking verloopt met de plaatsvervangende manager projectbeheersing.Je bent een specialist op het gebied van financiële beheersing. Je hebt ruime kennis en ervaring in het bijhouden van een financiële projectadministratie. Je bent in staat het hele proces van inkoop tot betaling actief te doorlopen/bewaken. Daarnaast ben je bekend met het werken in een publieke en bestuurlijke omgeving. Je hebt uitstekende vaardigheden opgedaan in het zorgvuldig doorlopen van financiële processen en het verwerken van informatie in systemen. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd. Je bent proactief, resultaatgericht, zorgvuldig, daadkrachtig, een toepasser en een betrouwbare en ondernemende collega. Geen uitdaging is voor jou teveel. Tegelijkertijd een leergierige professional die een hands on mentaliteit heeft met een hoog werktempo, zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van het werk.Tot jouw belangrijkste taken behoren:

  • Algemene financiële beheersing voor de administratie project N307, project Recreatieterreinen en programma IJsseldelta programma fase 2.
  • Budget en kredietbewaking.
  • Verzorgen van project personeelsprognose en meedenken aan dekkingsvoorstellen.
  • Kostenbeheersing/prognoses einde werk (denk aan input aanleveren voor o.a. begroting).
  • Factureringsafhandeling (denk aan verwerking van orders in de systemen, bewaking van inkoopfacturen, debiteuren- en crediteurenbeheer (initiëren van betalingen)).
  • Verplichtingadministratie.
  • Indexeringsbewaking.
  • Opstellen van financiële overzichten/rapportages.
  • Opstellen van accountantsdossiers.
  • 1e Aanspreekpunt voor de financiële projectadministratie binnen het projectteam N307 en voor de financiële afdelingen binnen provincies Flevoland en Overijssel.
  • Meedenken in het optimaliseren van de financiële processen binnen het project.

Functie-eisen

  • Dagdeel dat je in ieder geval op locatie aanwezig moet zijn is de donderdagochtend. De overige dagen zijn in overleg te bepalen.
  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.
  • Tenminste 10 jaar of aantoonbare ervaring als financieel medewerker.
  • Tenminste 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een (de)centrale overheidsinstantie als financieel medewerker.
  • Aantoonbare werkervaring met automatiseringsprogramma’s SAP en/of Coda.
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van een projectadministratie.
  • Aantoonbare werkervaring met het aanmaken van verplichtingen van opdrachten.
Geef in jouw CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.


Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.


Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.