nl
nl

Interim Financieel

Medewerker (Sociaal Domein)

Een van onze opdrachtgevers, een gemeente, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Financieel Medewerker (Sociaal Domein). Deze middelgrote gemeente is vooruitstrevend in de wijze van werken en het faciliteren van haar medewerkers daarvoor.

Organisatie

De afdeling bestaat totaal uit 150 FTE in verschillende teams die meerdere multidisciplinaire samenwerkingsvormen hebben. Elk team wordt aangestuurd door een coachend teamleider.  Uitgangspunt hierbij is klantgericht en bedrijfsmatig werken. Begrippen als eigen verantwoordelijkheid, creativiteit en flexibiliteit zijn verbonden aan de wijze waarop onze medewerkers hun taken uitvoeren.

Functie

Als Interim Financieel Medewerker van het team Ondersteuning ben je verantwoordelijk voor een aantal taken die gericht zijn op het domein Werk en Inkomen en die een sterke financiële component hebben. Je bent de spil tussen de financieel adviseur van de afdeling bedrijfsvoering en de beleidsmedewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de jaarverslagen, jaarplannen en levert een bijdrage aan de turap. Daarnaast werk je nauw samen met je collega kwaliteitsmedewerkers, de beleidsmedewerkers, regisseur en teamleider van Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ).Als Interim Financieel Medewerker verricht je onder andere de volgende werkzaamheden die betrekking hebben op:

  • P&C cyclus (Planning & Control). Hieronder vallen de tussentijdse rapportages, kadernota, begroting, jaarrekening inclusief voorzieningen en correctieboekingen, ook voor het samenwerkingsverband met 2 andere gemeenten.
  • Interim controle
  • Sisa-verantwoording
  • Voorschotaanvraag asielinstroom
  • Vangnetregeling
  • Acties die voortvloeien uit de circulaires
  • Het maken van risico analyses;
  • De financiële paragraaf van de Marap
  • Budgetgesprekken inclusief budgetoverzichten samen met de regisseurs
  • Financiële aansluitingen

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO opleiding in de financiële sector / bestuurskunde.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar werkervaring  bij een gemeente.
  • Je hebt in de afgelopen 4 jaar tenminste 2 jaar ervaring als financieel kwaliteitsmedewerker.
  • Je hebt aantoonbare kennis en relevante ervaring met wet- en regelgeving op het vakgebied inkomen en financiën.
  • Je beschikt over analytisch vermogen en je hebt een zakelijke, flexibele, pro-actieve en klantgerichte houding waarmee je in staat bent om domeinoverstijgend te kunnen werken.
  • Je bent bekend met de suite (Centric) en Decade (Unit4).
  • Je gaat akkoord met de BYOD (Bring Your Own Device) regeling.

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, met twee relevante referenties veilig via onze website. Wat staat er in je CV?Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan dat je in jouw CV zoveel mogelijk woorden laat terugkomen die in de taakomschrijving en functie-eisen omschreven staan. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer. Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij weet met wie je in zee gaat en wat jij van ons en wij van jou kunnen verwachten. Wat verwachten wij in je motivatie?Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills, anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik daarin dan ook de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven. Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt! Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.