nl
nl

Interim HR Adviseur – Zeist

Interim

HR Adviseur

Een van onze opdrachtgevers, gemeente Zeist, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim HR Adviseur. Deze opdracht vergt een inzet van 24 uur per week, heeft een looptijd van 3 maanden en er geldt een optie op verlenging.

  • Nederland - Utrecht
  • Overheidsinstellingen - Gemeenten
  • 24 uur per week
  • Vacature-ID:1746

Organisatie

Functie

Functie Als HR-adviseur ben je zowel partner in crime als sparringpartner van onze managers, waar het gaat om een doeltreffende, vernieuwende en eerlijke inzet van de factor arbeid in onze organisatie. Ook onze medewerkers hebben aan jou een integere en deskundige gesprekspartner. Je bent een echte allrounder op het vakgebied en beweegt door de hele organisatie; zo zie en hoor je lekker veel en weet je precies wat er in de organisatie speelt. Je hebt nauw contact met de managers uit jouw klantgroep en verdiept je in hun uitdagingen en ambities. Voordat je aan de slag gaat, onderzoek je de vraag achter de vraag, zodat je goed kan inschatten op welke manier je de managers het beste kunt ondersteunen en adviseren. Je denkt daarbij in kansen en mogelijkheden, een lekker potje out-of-the-box en gaat een discussie niet uit de weg. Je sluit de juiste mensen aan en creëert draagvlak voor jouw ideeën. Samen kom je tot de beste oplossing, die je vertaalt naar acties en waarin jij levert wat nodig is. Naast het advieswerk aan de managers, ben je verantwoordelijk of draag je bij aan aantal gemeentebrede HR-thema’s of projecten. Je begeleidt de teamontwikkeling daar waar hij nodig is. Vanuit jouw brede blik op de organisatie signaleer je rode draden, leg je verbanden en plaats je kritische noten. Jij weet wat nodig is om samen te bouwen aan een toekomstbestendige organisatie. Je draait je hand niet om voor een gespreksverslag, beleidsstuk of originele vacaturetekst zonder ambtelijke taal en jargon, maar je weet je mondeling ook in alle situaties prima te redden. Daarnaast werk je, samen met je HR-collega’s, aan de (door)ontwikkeling en realisatie van onze HR-strategie, de basis op orde brengen en aan het continu verbeteren van onze HR processen- en dienstverlening. De kernwaarden van de gemeente Zeist – vertrouwen, nabijheid en kracht - draag je in doen en laten uit, maar weet je ook te vertalen in beslissingen en beleid. Daarbij blijf je altijd in verbinding en samenwerking met je HR-collega’s en andere teams.

Functie-eisen

Functie-eisen 1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo  niveau in de richting van HRM, P&O en/of Arbeid & Organisatie;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van HR;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente op het gebied van HR;
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2024 voor minimaal 24 uur per week;  
5. Afgeronde opleiding op minimaal wo niveau; 
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als interim HR adviseur en/of manager; 
7. Aantoonbare werkervaring met teamontwikkeling (omschrijf duidelijk in het cv); 
8. Aantoonbare werkervaring met SPP (omschrijf duidelijk in het cv); 
9. Aantoonbare werkervaring in advisering op strategische vraagstukken/organisatieontwikkeling; (licht dit duidelijk toe in het cv; 
10. Aantoonbare werkervaring met AFAS.  Geef in je cv en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarde voldoet.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.

Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.    

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

 

 

Alle overige opdrachten staan hier

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.