nl
nl

Interim HR-Business Partner (2X) – Arnhem

Interim HR-Business

Partner (2X)

Een van onze opdrachtgevers, een overheidsinstelling, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van (2) Interim HR-Business Partners. De opdracht start begin juni, vraagt een gemiddelde inzet van 32 uur en heeft een looptijd van tenminste 6 maanden.

Organisatie

Maatschappelijke ontwikkelingen en met name de uitvoering van de omgevingsvisie, brengen voor de provincie  veranderingen in de wijze van samenwerken met externe partners met zich mee. Van de organisatie en medewerkers wordt een verandering van rol, houding en werkwijze verwacht. De afdeling P&O geeft – in samenwerking met het management – vorm aan deze ontwikkelingen, adviseert de organisatie, brengt expertise in op P&O thema’s en ondersteunt de gewenste organisatieontwikkeling.Binnen de afdeling P&O is er een team van HR Business Partners dat zich bezighoudt met het adviseren van managers op het gebied van personele vraagstukken en organisatieontwikkeling. Gelet op het vertrek van een aantal collega's wordt nu gezocht naar interim professionals die deze rol op zich kunnen nemen. In de tussentijd gaat de organisatie nadenken over en zoeken naar een structurele invulling van deze rol.

Functie

Je werkt binnen de afdeling samen met drie directe collega HR Business Partners (waarvan 1 ook op interim basis) die dezelfde rol vervullen. Elk van hen werkt voor een aantal afdelingen/het management. De HR Business Partners hebben zeer regelmatig overleg om de gekozen koers vast te houden, casuïstiek te bespreken en de samenwerking met het management waar mogelijk te verbeteren. Je bent het eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden, maar je kunt ook terugvallen op specialisten binnen de afdeling P&O. Daarnaast vorm je een duo met een collega van HR Service die de meer operationele ondersteuning verzorgt voor de managers waarvoor je werkt.We zijn met name op zoek naar mensen met ruime ervaring als HR Business Partner in diverse organisaties (zowel profit als non-profit). In deze opdracht heb je een breed en zeer gevarieerd takenpakket.

  • Je adviseert over vraagstukken op het gebied van loopbaanontwikkeling, arbeidsvoorwaarden, werving en selectie, de vertaling van Strategische Personeels Planning en ken- en stuurgetallen naar een strategische HR agenda voor de afdelingen die je adviseert.
  • Je zorgt ervoor dat je beelden hebt van de thema’s die spelen en hoe de organisatie zich ontwikkelt.
  • Je onderzoekt en stemt af waar de organisatie het meest mee geholpen is. Je doet dit vanuit een eigenstandige, vakprofessionele rol waarin je waarde toevoegt door leidinggevenden verschillende scenario’s te schetsen op basis waarvan besluiten kunnen worden genomen.
  • Ook help je hen bij het zoveel mogelijk eenduidig toepassen van kaders en geef je advies vanuit de ‘geest’ van regels en afspraken. Dit doe je door kritische vragen te stellen, mee te denken en handelingsalternatieven te schetsen.

Functie-eisen

  • De kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke (strategische) HR managementadviesrol in minimaal 4 verschillende sectoren.
  • De kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van bedrijfskunde, veranderkunde of HR.
  • De kandidaat beschikt over actuele aantoonbare ervaring met wet- en regelgeving op HR gebied/arbeidsvoorwaarden.
  • De kandidaat kan minimaal 3 opdrachten/projecten beschrijven waaruit actuele ervaring blijkt met wet- en regelgeving op HR gebied/arbeidsvoorwaarden.
  • De kandidaat kan minimaal 5 opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt met projecten op het gebied van organisatieverandering.
  • De kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met projecten op het gebied van organisatieverandering.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring (opgedaan in de periode 2013- heden) op het gebied van ontwerp, toepassing en managementadvisering rondom HR dashboards, personele - en financiële begrotingen en MARAPS.
Geef in je CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.


Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.


Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review

Alle overige opdrachten staan hier

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.