nl
nl

Interim Medewerker Financiële Administratie en Informatie – Noord-Brabant

Interim Medewerker Financiële

Administratie en Informatie

Een van onze opdrachtgevers, een overheidsorganisatie, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Medewerker Financiële Administratie en Informatie. De gevraagde inzet is 36 uur per week. De opdracht start 1 september en heeft een looptijd van minimaal 12 maanden met optie op verlenging.

  • Nederland - Noord-Brabant
  • Overheidsinstellingen - Waterschap
  • 36 uur per week
  • Vacature-ID:1707

Organisatie

De afdeling Financiën is verantwoordelijk voor de financiële kaders, advies en de financiële administratie. Binnen de afdeling is er sprake van twee onderdelen: Planning & Control/Beleid en de financiële administratie. Binnen Planning & Control zijn zes medewerkers werkzaam die zich bezighouden met strategie- en visieontwikkeling, financiële kaderstelling, financiële advisering (breed en omtrent subsidies) en het opstellen van de P&C-producten (Begroting, bestuurrapportages en ondersteuning bij de kadernota en jaarrekening). De financiële administratie (negen medewerkers) is verantwoordelijk voor de totale boekhouding (debiteuren, crediteuren, grootboek, bankzaken, etc.). De kwaliteitsborging met betrekking tot de volledigheid, juistheid en tijdigheid van deze registrerende rol is essentieel. Daarnaast zijn zij verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van de treasuryfunctie, het voeren van de uren en vaste activa-administratie en zijn zij het eerste aanspreekpunt van de (team)managers ter ondersteuning en advisering inzake de budgetverantwoording. Ook de coördinatie van de jaarrekening maakt onderdeel uit van hun takenpakket.  

Functie

Op dit moment lopen er meerdere trajecten tegelijkertijd, waaronder optimalisatie van de financiële processen, het implementeren van een nieuw financieel systeem en zijn er relatief veel nieuwe medewerkers die nog veel kennis en ervaring moeten opdoen. Van belang is dat alle reguliere werkzaamheden volledig uitgevoerd blijven worden met de daarbij gewenste kwaliteit. Aanvullend wordt belang gehecht aan het continu verbeteren en optimaliseren van de financiële processen. Het doen van analyses en voorstellen hoe e.e.a. efficiënter en effectiever kan worden ingericht is dan ook belangrijk en vanzelfsprekend. De medewerker zal voor circa 35% van zijn/haar tijd worden ingezet ter ondersteuning van de medewerkers financiële administratie (tbv E-facturatie, coördinatie tussenrekeningen, debiteuren en optimaliseren van de mailbox) en circa 65% van zijn tijd worden ingezet ter ondersteuning van de medewerkers financiële informatie (tbv uren- en activa-administratie, maandafsluiting, staat van reserves en voorzieningen, monitoren van stelposten, opleveren van stukken tbv jaarafsluiting, werkkostenregeling, ondersteunen bij werkzaamheden HR en daarnaast aanspreekpunt van 1 a 2 processen ter ondersteuning en advisering inzake de budgetverantwoording).   

Functie-eisen

  • De kandidaat beschikt over theoretische en praktische kennis op het gebied van Oracle EBS (GAS), APRO en combinatie van beide systemen.
  • De kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • De kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante financiële opleidingen.
  • De kandidaat is gericht op samenwerken en overdragen van kennis en vaardigheden.
  • De kandidaat is klant- en resultaatgericht.
  • De kandidaat beschikt over goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
Geef in jouw CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.

Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.  

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

 

Alle overige opdrachten staan hier

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.