nl
nl

Interim

Medewerker salarisadministratie

Een van onze opdrachtgevers, een publieke instelling, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim Medewerker salarisadministratie. De opdracht start begin november, heeft een looptijd van ongeveer 5 maanden en kent een optie op verlenging. De gevraagde inzet is parttime, 20 uur per week.

Organisatie

Voor het team Bedrijfsvoering en Organisatie selecteren wij (in verband met zwangerschapsverlof ) een Interim Medewerker salarisadministratie.Afdeling en teamJe gaat aan de slag op de afdeling Bedrijfsvoering, Dienstverlening en Informatiemanagement en binnen het team Bedrijfsvoering en Organisatie. Hier werken ongeveer 40 collega’s die zich bezighouden met planning en control, personeel en organisatie, financiën en ARBO en milieu. Het is een team in ontwikkeling, waarbij het onder andere de ambitie is de organisatie beter te bedienen van integrale informatie en adviezen.

Functie

  • Je voert een aantal financiële werkzaamheden uit, zoals het bijhouden van de tussenrekeningen rondom salarissen, het maken van aansluitingen tussen de salarisadministratie en de financiële administratie, het controleren van berichten en facturen vanuit het UWV en APG en het bijhouden van mutaties in de voorzieningen.
  • Je voert een aantal werkzaamheden van de salarisadministratie uit waaronder het uitvoeren van de maandelijkse controles.
  • Je bent verantwoordelijk voor het journaliseren van de maandelijkse salariskosten alsmede de tussenrekeningen.
  • Je houdt overzicht op de uitgaven onder de werkkostenregeling en voert hier controles op uit (zowel qua boekingsgang als qua fiscaliteit);
  • Je bent in staat zelfstandig als back up te fungeren voor de salarisadministrateur.
  • Je maakt loonkostenberekeningen ten behoeve van gesubsidieerde projecten.
  • Je kunt bijspringen voor een aantal financiële werkzaamheden, zoals het verzamelen van stukken voor de accountant, het uitvoeren van rechtmatigheidscontroles en andere aanverwante werkzaamheden.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde Mbo-opleiding, niveau 4, bij voorkeur bedrijfseconomie, aangevuld met een praktijkdiploma loonadministratie (PDL).
  • Je hebt aantoonbare kennis en werkervaring van - en met de jaarafsluiting en het opstellen van aansluitingen (bijvoorbeeld tussen salarisadministratie en financiële administratie) en onderbouwingen (bijvoorbeeld van voorzieningen) die volstaan voor de accountant. 
  • Je hebt aantoonbare kennis en werkervaring met de werkkostenregeling.
  • Je hebt aantoonbare kennis en werkervaring met het uitvoeren van controles op de maandelijkse mutaties van de salarisadministratie. 
  • Ervaring met Excel is een pré.
  • Je bent een resultaatgerichte, klantgerichte, proactieve professional, gericht op samenwerking.
  • Je bent snel in staat werkzaamheden op te pakken, het werk je eigen te maken en zelfstandig uit te voeren. 
Geef in je CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag werken.

Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.

Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.