nl
nl

Interim P&O Adviseur – Apeldoorn

Interim

P&O Adviseur

Een van onze opdrachtgevers, een ZBO, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim P&O Adviseur. De opdracht start begin augustus en heeft een looptijd van in eerste aanleg 5 maanden. Er geldt een optie op verlenging en de gevraagde inzet is 36 uur per week.

  • Nederland - Gelderland
  • Overheidsinstellingen - Uitvoeringsorganisatie
  • 36 uur per week
  • Vacature-ID:1102

Organisatie

Functie

In verband met ziekte van een collega is onze opdrachtgever op korte termijn op zoek naar een ervaren, interim personeelsadviseur, die bij voorkeur minimaal een jaar actuele ervaring heeft met het werken als interim personeelsmanagementadviseur bij een overheidsorganisatie of ZBO. De opdrachtgever zoekt iemand die als HR business partner de IT-directie kan ondersteunen met P&O advies.Taken

  • Ondersteunen, begeleiden, adviseren, informeren van leidinggevenden bij alle zaken op het terrein van personeel en organisatie. Belangrijke onderwerpen: verder uitwerken van de actieplannen uit het Strategisch Personeelsplan, ondersteuning bij functioneringstrajecten, ziekteverzuim, vacatures enzovoort.
  • De personeelsadviseur is de HR Businesspartner van het management en neemt in die rol o.a. deel aan werkoverleggen en heeft veelvuldig contact met leidinggevenden.
  • Sparringpartner voor collega’s op het gebied van P&O en een partner in business voor het management.

Functie-eisen

  • Afgeronde (bachelor) HBO-opleiding of hoger.
  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van personeelsadvies.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden van leidinggevenden op het gebied van P&O.
  • Minimaal een jaar actuele aantoonbare ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld.
Geef in jouw CV en motivatie specifiek aan hoe jij aan bovenstaande voorwaarden voldoet.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.


Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.


Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.