nl
nl

Medewerker Accounts Payable (AP) – Regio Rotterdam

Medewerker Accounts

Payable (AP)

Een van onze opdrachtgevers, actief in de zorg, heeft DutchDare International gevraagd de werving & selectie te doen van een Medewerker Accounts Payable. Het betreft een vast dienstverband. De gevraagde inzet is 24-36 uur per week, mede afhankelijk van jouw mogelijkheden.

  • Nederland - Zuid-Holland
  • Gezondheids- en welzijnszorg - Welzijnszorg
  • 32 uur per week
  • Vacature-ID:1117

Organisatie

De zorg-en dienstverlening van Laurens wordt geleverd door de domeinen, Wonen met Zorg, Thuiszorg, Kortdurende Zorg, het Facilitair Bedrijf en de Ondersteunende Diensten. Deze zorgen waar nodig voor een uniforme Laurens brede werkwijze en ondersteuning bij taken die niet tot de kerntaken van de zorg- en dienstverlening behoren. De werkzaamheden vanuit de ondersteunende dienst worden in vakteams uitgevoerd. De afdeling Financieel Administratieve Dienst (FAD) is een vakteam. De FAD bestaat uit 24 man, onderverdeeld in de drie sub afdelingen financiële administratie, grootboek administratie en de salarisadministratie. De Financiële administratie is verdeeld in de afdeling Crediteuren en Geldverkeer en de afdeling Debiteuren. De afdeling is gevestigd in een modern kantoorpand in Rotterdam Alexander (Eastpoint) - dichtbij de A20 - waar alle ondersteunende diensten sinds november 2020 gehuisvest zijn. Het is goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Functie

Jij bent het sterkst achter de schermen, nauwkeurig, analytisch en procesmatig. Een administratieve duizendpoot in hart en nieren. Iemand die ervan houdt om mee te denken en die niet terugdeinst om voorstellen aan te dragen wanneer het ook anders kan. De hoofdtaken in de functie van Crediteuren is het op tijd verwerken van inkomende factureren. Hierbij is het belangrijk dat de verwerking secuur gebeurt. Je komt te werken op een afdeling van circa vijf enthousiaste collega's in een omgeving die sterk in ontwikkeling is. Als Medewerker Accounts Payable ben je een belangrijke schakel, waarbij je regelmatig schakelt met andere afdelingen, zowel binnen als buiten de opdrachtgever om de crediteuren administratie goed en sluitend te laten verlopen. De werkzaamheden verschuiven van administratief naar analytisch en doen een groot beroep op jouw proceskennis om met verbetervoorstellen te komen. Daarnaast heb je een sterke affiniteit met de juiste IT middelen die het voeren van een efficiënte crediteurenadministratie mogelijk maakt.Verder ben je verantwoordelijk voor: 

  • Je werkt samen in het team om de afdeling naar een hoger en deskundige niveau  en neemt een voortrekkersrol hierin.
  • Verwerken van alle inkomende facturen in Afas.
  • Voortgang bewaken van de facturen workflows, sturen op ouderdom en  vervaldata van de facturen.
  • Uitvoeren van procesbeheer op de inkomende facturen, het oplossen en verbeteracties initiëren.
  • Interne-en leveranciers vragen, zoals: Afas, mailverkeer en telefoon.
  • Inhoudelijk ondersteunen bij afdeling projecten, merendeel in samenwerking met ICT en Teamleider.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in Bedrijfsadministratie of Bedrijfseconomie en relevantie ervaring in soortgelijke functie.
  • Je bent analytisch en probleemoplossend.
  • Je bent doelbewust en in staat om snel verbanden te kunnen leggen en kan makkelijk schakelen.
  • Je hebt een sterke affiniteit met procesautomatisering en bij voorkeur kennis van Afas Profit.
  • Je bent een teamplayer en kan op basis van argumenten jouw gesprekspartners overtuigen van de juiste keuzes.
  • Je bent duidelijk en helder in jouw communicatie en staat voor wat je zegt.

Aanbod

Inlichtingen

Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), uiteraard met motivatie, en twee relevante referenties veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.


Wat verwachten wij in je motivatie?
Ten eerste natuurlijk de reden waarom jij deze opdracht graag vervult. Dat kan te maken hebben met de klant, de uitdaging, de materie…. Ten tweede verwoord je daarin waarom juist jij de juiste kandidaat bent voor deze opdracht of baan. Kortom: wat maakt jou nu zo passend? Dat zijn enerzijds je skills en anderzijds je competenties en ervaring in soortgelijke situaties. Gebruik ook hier de termen die de opdrachtgever in de functieomschrijving en vereisten heeft gegeven.


Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!

Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.

Sollicitatie

DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.

Google Review

Ben jij de ideale professional voor deze vacature/opdracht en voldoe je aan de functie- eisen? Reageer direct en wellicht zitten wij binnenkort met elkaar aan tafel om het interview met de opdrachtgever voor te bereiden.