Introductie
Een van onze opdrachtgevers, actief in de hospitality branche, heeft DutchDare International gevraagd de werving en selectie te doen van een Financieel Administratief Medewerker. Deze vaste baan kan elk moment starten en vraagt een fulltime inzet.
Organisatie
De organisatie is te bestempelen als een start-up hotelgroep en de nieuwe collega moet dus wel tegen een beetje hectiek kunnen. Zelfredzaamheid en zelf initiatief nemen zijn kwaliteiten die de opdrachtgever waardeert. Niet alle processen zijn nog duidelijk en uitgeschreven. Dit maakt ook dat jij actief invloed kan uitoefenen op hoe het werk het beste gedaan kan worden.
Het huidige team bestaat uit 3 personen (Finance manager, Financial Controller en een Financieel Administratief medewerker). Deze vacature is gericht op uitbreiding van het team.
Functie
De taken omvatten het nauwkeurig verwerken en controleren van financiële gegevens, inclusief het boeken van verrichtingen, uitvoeren van diverse administratieve controles (betalingsmiddelen, facturen, bankafschriften etc.) en voorbereiden van financiële afsluitingen en rapportages. Daarnaast behoren archivering, dossieropvolging, kostenberekeningen, transitoria en voorraadmutaties tot de werkzaamheden. Ook het verwerken van betalingen, beoordelen van verschillen, postverwerking en het verzorgen van diverse overzichten en aangiftes vallen onder de verantwoordelijkheden. Verder is er een rol in projectondersteuning, debiteurenbeheer en een actieve bijdrage aan de juistheid en tijdigheid van de financiële administratie, inclusief het signaleren en oplossen van fouten en het zorgen voor een efficiënte werkorganisatie.
Functie-eisen
- Mbo-diploma niveau 3 of 4 in (financiële) administratie / boekhouden of gelijkwaardige ervaring.
- Minimaal 1-2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Vloeiend in Nederlands en Engels; kennis van andere talen is een pré.
- Je bent iemand met affiniteit met de horeca, absolute pre zou zijn als je ervaring hebt bij de financiële administratie van een hotel.
- Ervaring met Exact online en Basecone is een pré.
- Analytisch vermogen, scherp beoordelingsvermogen, redeneert logisch. Oog voor detail, grondig, controleert eigen werkzaamheden. Zelfstandig, lost veelvoorkomende problemen zelf op. Gaat gestructureerd, ordelijk en overzichtelijk te werk.
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden.
- Stressbestendig, en flexibel tijdens piekmomenten in de maand. Kennis van, of het vermogen tot het snel eigen maken van, software pakketten en applicaties binnen de hospitality branche.
- Passie voor gastvrijheid.
Inlichtingen
Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.
Sollicitatie
DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.
Alle overige opdrachten staan hier