Introductie
Een van onze opdrachtgevers, Duo+, heeft DutchDare International gevraagd de selectie te doen van een Interim P&C Regisseur. De opdracht start vanaf 01-10 a.s. en heeft een looptijd minimaal 6 maanden met optie op verlenging. De gevraagde inzet bedraagt de eerste 3 maanden 27 uur per week en per 1-1-2026 voor 36 uur per week.
Functie
De P&C-cyclus van een van de DUO-gemeente behoeft voor de komende periode onderhoud. Dit project houdt het volgende in:
- Planning & Control: Levert de planning voor de slotwijziging 2025 en de Jaarrekening 2025 op. Je voert de kwaliteitscontrole op de inhoudelijke totstandkoming van de slotwijziging 2025 en signaleert mogelijke procesverbeteringen.
- Kwaliteitsbewaking en -verbetering: Je levert een inhoudelijke bijdrage aan de kwaliteitscontrole en verdere professionalisering van het proces begrotingswijzigingen. Tevens lever je een memo op waarin onderzocht wordt wat de mogelijkheden zijn voor een periodieke afsluiting van de administratie.
- Optimalisatie financiële advisering: Je draagt actief bij aan het verbeteren van de reguliere financiële advisering door:
- Het structureren en professionaliseren van budgetgesprekken.
- Verbetering van de financiële keten.
In samenwerking met de financiële administratie analyseer je de huidige processen en doe je voorstellen tot:
- Een efficiëntere inrichting van de financiële keten.
- Verhoogde kwaliteit en effectiviteit van de ondersteuning aan de afdelingen.
Projecten gebiedsontwikkeling:
- Zorgt er voor dat de opmerkingen bij de jaarrekening 2024 verwerkt worden.
- Daarnaast kijk je naar mogelijkheden om zowel de administratie als de boekingsgang zodanig te optimaliseren dat er eenvoudig rapportages gemaakt kunnen worden om voortgang en tussentijdse controle mogelijk te maken.
Functie-eisen
- HBO+/academisch niveau.
- Ruime ervaring op het werkgebied van financiën bij één of meerdere decentrale overheden als senior financieel adviseur en/of specialist.
- Je hebt ervaring in het projectmatig aansturen van processen en weet hierin mensen te motiveren en enthousiasmeren, maar ook aan te spreken waar nodig.
- Praktische kennis van relevante wet- en regelgeving (BBV, Fido, ,BTW en BTW Compensatiefonds, vennootschapsbelasting).
- Je bent proactief, analytisch, communicatief zeer vaardig om prestaties te geven en mensen in beweging te krijgen, nauwkeurig, verbindend, oplossings- en samenwerkingsgericht.
- Je bent er sterk op gericht om processen te verbeteren/optimaliseren en de klant(en) hierin mee te nemen. Je bent stressbestendig en beschikt over een gezonde dosis humor.
- Je hebt affiniteit met automatisering.
Inlichtingen
Denk jij aan de functie-eisen te voldoen, laat het ons weten. Stuur zo snel mogelijk jouw -op deze vacature/opdracht toegespitst- CV (in Word), veilig via onze website. Geef in het cv duidelijk aan hoe jij aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Wat staat er in je CV?
Uiteraard omvat het CV jouw levensloop qua werk en ervaring. Denk eraan in jouw CV zoveel mogelijk woorden uit de taakomschrijving terug te laten komen. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de lezer.
Na ontvangst van jouw gegevens, krijg je een bevestiging per e-mail. In de bijlage vind je een document, waarin beschreven staat hoe wij graag samenwerken.
Ben je zelf niet beschikbaar, maar ken je iemand die dat wel is en die volgens jou past op het functie profiel, wil je de opdracht dan doorsturen of contact met ons opnemen? Bij voorbaat bedankt!
Heb je behoefte aan meer informatie, bel dan met ons Recruitment team, +31 85 833 2040.
Sollicitatie
DutchDare International vindt privacy en cyber security erg belangrijk. Lees dan ook eerst ons Privacy Statement. Met het inschrijven en/of reageren op een opdracht of vacature ga je expliciet akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens door ons.
Alle overige opdrachten staan hier